Monday 31 December 2012

Hai Sekalian :)
Wah wahh ! Kita dah masuk tahun baru .
Alhamdulillah !
And now , aku dah masuk form2 . Oh My God ! Ops sorry ! Subhanallah ^^ hehe 
But kenangan 2012 memang tak boleh dilupakan . Macam macam ! Bila diingatkan balik rasa malu pulakk .
Btw , perkara yang lepaskan . 


Hacummm !! Sejuk gila dengan hujan + kipas buka nomber 5 = ketaq satu badan .
Bukan apa aku saja buka kipas sampai nomber lima . Baju sekolah aku basuh . Spin mesin rumah aku rosak  . So kena perah sendiri lahh . Baju sekolah aku takpa sangat . Baju kawan aku pun ada . Depa mai pesan suruh aku tolong basuh untuk depa . Aku tak mau . Tapi depa dok merayu tolong pi lahh . Kawan kann ^^

Tadi Oppa chat dengan aku . Syok gak lahh . Dia kata nak jumpa aku . Aku tanya lah nak jumpa bila , kita bukan sesi yang sama dah . So , dia okey . But , aku jadi terkaku lah pulak , dia kata dia nak cari perempuan yang boleh bimbing dia . Aku kata lah ingat senang ka ? Kalau Perempuan tak layan laki . So sekarang dia mintak tolong aku ubah dia . Aku ni bukan baik sangat . Kalau nak tolong sikit sikkit boleh lah kan . Tapi dia kata aku baik dahh . Hehe . kembang satt . 


First time edit mata bulat . Dahtu guna Photoshop pulak . Tu lah disebabkan angkuh yang terlampau terhadap Sepet akhirnya aku pandai jugak buat mata bulat . HAHA ^^ Dia tak percaya aku boleh edit bagi mata bulat . Tu yang aku buktikan kat dia . Hambekk kauu ! 


 ! Sepet !
 Style kan aku edit gambaq dia . Bagi mata bulat sikit . Dia cakap mata dia koi lama koi kecik . So sekadar edit ja lah yang mampu . Nak buat bagi mata bulat betul betul memang bukan kerja kita . Kerja Allah . 
Haha , Tak sangka aku edit secomel nii .

Dok edit edit gambaq pi turun ambek aiyaq semayang . semayang dulu . Time dok jalan jalan ,Kedebukkkkk!! arghh saket nyaa . Aku jatuh sebab lantai licin . Yang jebon nya , abang aku gelak . Tapi tak nampak dia dok dalam bilik punn . Haihh ! Anehh . 

K lahh , sampai di sini saja . Kalau aku kurang rajen aku tak sambung nahh .
*saja kurang rajin guna ayat malas . Satgi ketara sangat kemalasan tu *
Bai . Aku lupa cerita pasal sekolah . Takpalah . Nanti nanti lahh . ehehe .
 ^^SELAMAT DATANG 2013^^


No comments:

Post a Comment