Tuesday, 8 January 2013

Hai Hai ! 
Lama tak update blog , huhu . Tak sempat lah sayang ! Balik sekolah pun dah pukul 11 malam . Lebih budak pandai . Bukan saja nak balik lewat ka pa . Aku kan berulang so abang aku akan ambek aku dan dia akan bawak aku melepak sekali dengan dia . Nak buat camna ikut ja lah . Tapi kan syok nya depa selalu lepak kat kedai makan . So aku akan pesan makanan yang sodap sodap . Haha ! Kira pa rezeki kann ? 

Budak sekolah a.k.a Student !

Niew itew nurk phegi sekuwlarhh . err ! Agak kegelian cakap camtu . Terbelit lidah bak angg !
Ni tengah tunggu abang aku . Baru nak mandi pukul 12 dah ni . Dah la kelas aku 12.40 . asyy ! 
Gembaq tu muka cam pa gi . Muka malas nak pi sekolah yang macam tut ! Hehe , kesian sekolah yang tak berdosa tu . Marah sangat kat budak budak sekolah tu sampai sekolah pun kena . Alelele :3

Maren kan aku bangun awai , nak tau pasai pa ? Pasaii .. aku pun tatau lah . Tapi kan aku selalu bangun awai time sepet mesej aku . Aku akan bangun berapa minit lebih awai dari dia mesej . Yang aku pelik nya pasaipa hah ? Hari ni aku bangun lewat sebab sepet tak mesej aku . Asyy ! Anehh . Kalau camtu dia kena mesej aku selalu lah , baru aku bangun awai . hewhew ! 
Tapi kan sepet memang baik . Dia akan gerak aku suruh bangun sembahyang subuh . Alhamdulillah kerana dapat kawan camtu . Walaupun dia busy dia sanggup gerak aku . Ya Allah !

K lah , abang aku dah siap mandi . So aku nak pi sekolah dulu . Babai :)