Monday 31 December 2012

Alhamdulillah kerana diberi perluang untuk hidup dan bangun awal :)
Thank to Sepet kerana bangunkan aku ^^
Sempat jugak baca Yasin .
 
Arghhh !! Meluat gila tadi aku tulis banyak-banyak . Pastu terpadam . Penat aku cerita pasal macam macam tadi . Jadi malas pulak . Err ! Takpalah tadak rezeki nak publish tadi :')
Sabar sabar ! Fuhh .
6 hari bulan ni dah nak balik maktab . Errmm :'( Nanti aku rindu hang . Aku pun kena dok asrama dah 5 hari bulan ni . And , hang nanti akan jadi lebih busy busy busy .  Dah lah balik sebulan sekali . Herm ! Belajaq bersabar nah anis oii .
Haha , Pukul 12 satgi nak pi sekolah . 1 pa tak siap lagi ni . Watlek watlek ! 

Pagi pagi dengaq Johara , tapi Johan tadak . Injured ! Kesian :'(

Dah dah , aku dah malas nak tulis disebabkan teknikal tadi . Er! Just a blog , darl !


No comments:

Post a Comment