Tuesday, 20 November 2012


Ohh lama gila tak update blog .
Lama ka ?
Kali terakhir 12/11 kott
haha . Tak lama sangat . 
Saja buat terokk .

Hari Khamis tu aku pi Kelatan .
Nak bagitau kat Sunio takdan .
Sebab pi pun lepaih balik rumah terbuka Deepavali kawan kakak .
Dapat duit raya kott , haha .
Lepaih balik ja teruih boh beg dalam kereta .
Nak online sat pun tak sempatt .

Dalam perjalanan tu aku nampak gajah kat highway .
Bukan senang nak nampak gajah kat highway tu .
Kira rezeki aku lah tuu .


Lawa kan istana pasiaq aku ni .
Syok kott naik lori mai pantai nihh . 
Dahlah nek ramai-ramai .
Takkan aku lupa , haha.

-Babai-

Monday, 12 November 2012

"weh...kita brek naih..aku rasa aku tak syng ang lah
sorry2 ,sorrry sangat2"
-12/11/12-
Semudah tu ja kan ?
Weh , aku ada perasaan lah .
Hang pikiaq hati aku apa ? batu ?
Apa hang rasa kalau orang buat hang macamtu ?
Saket hati gila kan ,
Jangan buat perempuan tu cintakan kita kalau kita tak cintakan dia !
"Tuhan jagakan dia , dia kekasih kan tetap miliku"
Fakrul !

Sunday, 11 November 2012


Hai , 
Cuti Sekolah dah bermula . 
Woo !
Tapi aku nak tengok muka hang lah sayang .
Linduu !
Antara 10/11/12 dengan 11/11/12 date yang sangat bermakna .
setelah 11 bulan 11 hari aku tunggu .
Akhirnya !
Thank :)

TUHAN JAGAKAN DIA - MOTIF BAND
 Aku keja ulang ja lagu ni .
Sebab pa ? 
Sebab hang lahh .
Kalau aku buka lagu ni , aku ingat hang .

Fuh ! Fuh ! 
*Tiup Tudung*
-Babai-