Friday 21 December 2012


Hai hai ^^ lama nya tak update blog .
Rindu pulak nak cantikkan blog ni .
But now , 
Harini ialah 22/12/12 bersamaan birthday Abah yang ke55 .
Abah lahir sama tahun dengan merdeka .
Sebab tu senang nak ingat .
Ya Allah teringin nak pi baca Yasin kat kubur abah .
Tapi petang satgi nak hantar Ya pi KTM . 
Baca kat umah tak pa kot .
Sungguh aku rindu abah . 
Abah dah meninggalkan kami selama tujuh tahun , 
dan aku hanya bersama abah enam tahun .
Aku masih dahagakan kasih sayang seorang abah .

-Kekasih yang dulu hilang , kini datang kembali pula-
berdasarkan tajuk ni , baru ja chat dengan McD .
Tapi dia off dahh . 
Sungguh dia sayang aku .
Tapi aku macam main main ja dengan dia . 
Bukan apa lama sangat tak contact .
Jadi rasa lain . 
 
Hari ni aku buat rekod tak tidoq .
Fuhh , hampir hampir berjaya .
Sekarang dah pukul 5:10 pagi .
Wah wah . haha

Akhirnya animation yang aku idam idam kan dah berjaya .
Yeahh ! 
Usaha tangga kejayaan .
Dahlah tengah pakai spek Kak Iti ni . 
Rasa cam penulis profesonal .
Acewahh .

Okey lahh . 
Berhenti disini dulu .
Esok lusa ka aku update lain .
Insyallah .
Bye ^^

No comments:

Post a Comment