Friday 30 December 2011

Pagi Yang Dibasahi Embun

huargg !

Masih mengatuk lagi . Aku bangun lalu mengemas tempat tidur . Itulah rutin harian ku .

Hari ni dah 31 Disember 2011 . Huh ! Ni kali terakhir aku menulis entry pada tahun 2011 . Esok lusa dah nak sekolah . Mungkin jarang aku nak tulis entry . Huhu . Jelous juga aku tengok blog orang lain . Contohnya , LYSAA FAIZUREEN . Blog dia pun cantik and kemas . Banyak jugak idea dia .

Aku ni ? Arh ! Peduli apa aku . Janji berusaha .

Sebernanya aku pun malas nak tulis entry . Tapi , disebabkan tahap boring aku dah melampaui batas . Terpaksa lah akur .

Esok usa dah nak sekolah . Takkan tak buat apa-apa ? Hish .

Aku membiarkan abang bercakap sorang-sorang . Kalau dibalas mesti aku yang kalah . Dengar je lah . Tu yang patut .

No comments:

Post a Comment